Wij vinden het erg belangrijk om je ook in de toekomst van dienst te zijn. Een hypotheek sluit je af voor een lange periode. En er kan veel veranderen, bijvoorbeeld:
- Een waardestijging van je woning
- De wetgeving
- Opnieuw willen verhuizen
- Verbouwings- of verduurzamingswensen willen realiseren
- Meer of minder gaan werken
- Gaan samenwonen of trouwen
- Uit elkaar gaan
- Een schenking of een erfenis krijgen
We nemen je dossier in beheer als je hypotheek bij de notaris is gepasseerd. Wellicht heb je er ook voor gekozen om je verzekeringen via ons af te sluiten. Of om je belastingaangifte door ons te laten verzorgen.
We streven na om in ieder geval eens in de drie jaar een contactmoment te hebben. Waarbij we contact leggen per e-mail met een vragenlijst en het verzoek om deze in te vullen.
Natuurlijk is het altijd mogelijk om zelf eerder contact met ons op te nemen en je vraag te stellen.
Wij behouden alle gegevens die we hebben gebruikt in ons advies- en bemiddelingstraject. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kunnen we deze gegevens terugvinden.
Wanneer je een nieuwe adviesvraag hebt, is een groot voordeel dat we bekend zijn met je dossier. Terugkerende klanten krijgen van ons ook een mooie korting op een volgend dossier dat we mogen bemiddelen.
Wij streven actief klantbeheer na. Dit is iets dat we gezamenlijk moeten doen.