Wij willen graag op een goede, prettige, fijne, efficiënte manier samenwerken. Om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn verwachten wij van jou het volgende:
- Inlezen op de informatie op onze website
- Instructies en uitleg over relevante onderwerpen goed lezen
- Het juist, tijdig en volledig aanleveren van de gevraagde informatie en documentatie
Bij alle dossiers waarbij er sprake is van een meeneemhypotheek moet er veel informatie worden aangeleverd. Wij investeren veel tijd in:
- De informatie op onze website
- Het ophalen van relevante documenten
- Het voorbereiden op het intakegesprek
- Het maken van een persoonlijke stukkenlijst en activeren van een UwKluis-omgeving
- Het controleren van de alle gevraagde stukken en hierover communiceren
- Het verkrijgen van informatie van geldverstrekkers en verzekeraars (indien wij een volmacht hebben gekregen)
- Het invoeren van alle gegevens in onze adviessoftware
- Het voeren van een uitgebreid oriënterend gesprek
- Het maken van een uitgebreid oriëntatierapport
- Het geven van uitleg behorende bij het oriëntatierapport
- Het onderhouden van contact na het oriënterend gesprek
Wij verwachten dat jij onze dienstverlening serieus neemt en dat je er alles aan doet om ons jou zou goed mogelijk te kunnen helpen. Ook verwachten wij dat jij ons na het oriënterend adviesgesprek tijdig op de hoogte stelt wanneer er ontwikkelingen zijn met betrekking tot een voorgenomen aankoop van je nieuwe woning.
Op dit manier kunnen wij jou op dat moment wederom goed van dienst zijn. Lees ook meer over onze <<rentealertservice>>.
Met “wij” wordt hier bedoeld Hilgersom | duidelijkehypotheek.nl wanneer zij diensten voor jou verrichten.